2012 m. birželio 1 d., penktadienis

Apie Subaru Forester variklius

Nukopijavau pasisakymą iš hunter.lt forumo.

---

no subjektyvia nuomone, 2.0 net ir su palėtintoju kartais per siplnas.
1997-1999 teturi 85 (kartais 87) kW, nuo 1999 iki 2004 turi 92kW, nuo 2005 iki 2009 - 116kW (bet tik prie "viršūnių", "apačiose visai silpnas)

kai tuo tarpu 2.5 - 1997-1999 turi 110 arba 123kW (jei limited), nuo 1999 iki 2003 - 115kW, nuo 2004 iki 2006 - 121kW, o nuo 2006 - 129kW.

Turbo (2.0) turi 123kW, bet gerokai daugiau niutonų. Deja, prie aukštesnių sūkių.

turbo 2.5 yra super, bet jo kaina jau didelė.

Todėl 2.5 atmosferikas yra aukso viduriukas miestui ir kažkuria prasme bekelei. Palėtintoją pasistengus galima įmontuoti, bet važiavimas - daug geresnis.

Pirmuku tik viena problema, kad jis bus daugiau nudėvėtas, tiesiogine prasme. Bet jei pasitasikytų modelis su maža rida, jis lengviau susidoroja su sunkumais dėl savo lėtesnės dėžės. Nors perdavimas pagr.poros visų 4.1, bet forio nuo 2003m dėžė yra greitesnė. Kita vertus, geriausias variantas yra imti foriką amerikoną nuo 2003 ir jam įfrezuoti palėtintoją.

Arba, kaip jau ne vienam esma padarę - Europiniam forikui nuo 2003 ar netgi nuo 2005 atlikom "engine swap" - tai yra 2.5 motoras su dalim smegenų. Kaip kad nuotraukose tas raudonas su lankais ir bagažine. rezultate apie 175AG ir gana daug niutonų.

---
Pakabos aukštinimas, SUBARU važiuoklės ir variklių remontas, dugno apsaugos, papildomi žibintai.
8-37-323233